Jong Keukengeweld is een spraakmakend initiatief van Horeca Vlaanderen dat jonge culinaire talenten in de Vlaamse gastronomie in de schijnwerpers zet. Het biedt een unieke kans om de innovatieve keuken van jonge chefs te ontdekken en vormt de ideale brug tussen de horecawereld en Vlaamse jongvolwassenen. Elk jaar worden twee reservering momenten georganiseerd, waarop jongeren onder de 30 jaar de kans krijgen om via een online reservatietool op de Jong Keukengeweld-website een voordelig diner met gezelschap te bemachtigen. Deze aantrekkelijke formule wordt toegankelijk gemaakt via een online platform en gepromoot via digitale kanalen.
Horeca Vlaanderen vroeg ons om een aantrekkelijke branding en website te ontwikkelen voor Jong Keukengeweld die de doelgroep aanspreekt. De branding werd vervolgens werd vervolgens toegepast op diverse communicatiematerialen ter promotie van de campagne. De campagne had als doel bij te dragen aan het versterken van de culinaire trots van Vlaanderen en het bevorderen van de kennis en toegankelijkheid van de Vlaamse gastronomie bij jongeren.
We gaven de website dus een make-over met de focus op gebruiksvriendelijkheid. Het voornaamste doel was om essentiële informatie over diverse chefs en restaurants te presenteren, in combinatie met een vlotte boeking beleving. Bij de lancering van de campagne werd de website overspoeld door Vlaamse jongeren die hun plekje wilden reserveren bij hun favoriete restaurants, waardoor er geen noodzaak was om andere mediakanalen in te schakelen voor de promotie ervan.
Vlaamsekaai 76
2000 Antwerpen
België
© 2024 All rights Reserved. Design by Done by Friday