Heerlijk Thais koken zonder te veel gedoe? So Thai maakt het mogelijk. Voor So Thai, creëerden we een nieuwe campagne gericht op het stevig positioneren van het merk als dé favoriet onder liefhebbers van de Thaise keuken.
We lanceerden de campagne ‘So Fast, So tasty, So Thai’, met als hoofddoel het vergroten van de merkbekendheid en het verkrijgen van een top-of-mind positie in het geheugen van de doelgroep wanneer ze denken aan Aziatisch koken. Het centrale thema van de campagne benadrukt de eenvoud, de snelheid en de smaak van koken met So Thai-producten.
Onze aanpak bestond uit een veelzijdige strategie, waarbij online platformen zoals Instagram, Facebook, Pinterest en YouTube werden ingezet om een breed publiek te bereiken. Influencers speelden een sleutelrol door hun favoriete So Thai-recepten te delen met hun volgers en hun zo aan te moedigen om zelf aan de slag te gaan in de keuken. Daarnaast fungeerde een speciale landingspagina op de So Thai-website als een platform waar mensen zich konden laten inspireren door So Thai-gerechten.