Antwerpse Bakkersunie – De zak van Sinterklaas

Antwerpse Bakkersunie-Sinterklaas-Header desktop-2500x1000px
Antwerpse Bakkersunie-Sinterklaas-Header mobile-1080x1920px

We kennen allemaal de zak van Sinterklaas, maar weet je wat er in zijn “BROODZAK” zit? Een week lang konden kinderen en hun families, wonend in de provincie Antwerpen, raden wat er in zijn broodzak verstopt zat. In een reeks grappige video’s gaf Sinterklaas enkele aanwijzingen om hen te helpen in hun zoektocht.

De campagne werd breed uitgerold op regionale tv (ATV, RTV), de website van de Antwerpse Bakkersunie, sociale media en natuurlijk in de bakkerijen zelf. Al snel was de actie een groot succes, met meer dan 1700 unieke deelnemers. Uiteindelijk werden 20 winnaars geselecteerd, die hun prijs mochten in ontvangst nemen: een jaar lang gratis brood of een speelgoedbon ter waarde van 250 euro.

Deze actie was onderdeel van de vele initiatieven die de Antwerpse Bakkersunie in 2022 lanceerde om bakkerijen in de provincie Antwerpen te ondersteunen. Met deze campagne sluiten ze het jaar af met een knal! We kijken samen uit naar veel spannende ontwikkelingen in 2023.

“Met Done by Friday heeft de Antwerpse Bakkersunie een perfecte partner gevonden die zowel de vereniging als haar leden ondersteunt met promotie en communicatie. Hun professionele aanpak versterkt het warm imago van onze sector.”

Bruno Kuylen
Antwerpse Bakkersunie

Gerelateerde cases

Done by Friday Logo

Vlaamsekaai 76
2000 Antwerpen
België

© 2024 All rights Reserved. Design by Done by Friday