Voor Mediafin lanceerden we een nieuwe campagne, gericht op kmo’s die willen groeien. De campagne introduceert het gloednieuwe abonnementsformule “Business Flex Pack” van De Tijd/L’Echo.
Met deze nieuwe formule kunnen volledige kmo-teams toegang krijgen tot betrouwbare en relevante zakelijke informatie. Van diepgaande analyses van bedrijfstools tot dagelijkse podcasts, deze formules biedrn werknemers waardevolle bedrijfsinformatie die ze direct kunnen toepassen. Dit helpt bedrijven om verder te groeien en succesvol te blijven in een snel veranderende markt.
Om deze campagne visueel kracht bij te zetten, werkten we samen met fotograaf Filip Van Roe. Zo hebben wij drie herkenbare scènes vastgelegd die het belang van kennisdeling benadrukken. De campagne werd breed gelanceerd via een mix van print- en online media.
“Done by Friday kon alle uitdagingen de baas, waardoor deze eerste samenwerking verbazend vlot is blijven lopen van concept tot oplevering. Hun flexibiliteit, professionalisme en drive hebben gezorgd voor een campagne met echte blijvende impact!”