Skip to content

Verbinden met Gen Z

Ontdek hoe Gen Z beter te begrijpen en te bereiken tijdens deze gratis Friday Session met Jasper Dockx op 19 april.

Succesvol communiceren met Generatie Z?
We delen essentiële strategieën en trends voor marketeers.

Jasper Dockx

Jasper is founder van social media agency Twaalfde Man en is docent op Karel de Grote Hogeschool. Dagelijks helpt hij merken verbinden met Gen Z via social media. Hij geeft vaak keynotes rond dit topic bij bedrijven, maar ook VOKA en Unizo.

Twaalfde Man is ook partner van Meta en TikTok. En zitten op de eerste rij als het gaat over social media. In een steeds snel veranderende wereld surfen zij mee op nieuwste trends en strategieën.

Inspirerende workshops, exclusieve events & content voor marketeers.

Tijdens deze Friday Session brengen we een selecte groep marketeers samen die dezelfde interesse delen om een specifiek onderwerp te verkennen. Een uitgenodigde expert leidt de sessie en behandelt diepgaand specifieke topics. We beperken het aantal deelnemers tot maximaal 15 om de interactie te bevorderen. De uitnodigingen worden dus ook zorgvuldig verstuurd naar mensen waarvan we geloven dat het onderwerp relevant is voor hen. We proberen ook deelnemers uit verschillende sectoren te betrekken om zo geen directe concurrenten aan tafel te hebben.

(Uiteraard sluiten we af met een gezellige apero om het weekend goed te beginnen.)

Bij Done by Friday creëren we sterke & effectieve campagnes. Wij helpen u uw klanten te begrijpen, te bereiken en te overtuigen.

Done by Friday is een dynamisch en innovatief reclamebureau dat zich richt op het creëren van impactvolle en memorabele campagnes.

Of het nu gaat om digitale marketing, merkstrategie of creatieve content, bij Done by Friday geloven we in de kracht van samenwerking en creativiteit om uw doelgroep effectief te bereiken en te overtuigen.

Onze aanpak is simpel: luisteren, begrijpen en omzetten in verstaanbare en efficiënte campagnes. Zo zorgen we ervoor dat uw boodschap niet alleen gehoord, maar ook onthouden wordt.

Deelnemen

Schrijf je in en neem gratis deel aan deze Friday Session op 19 april 2024.