Welke digitale trends zijn essentieel voor elke marketeer in 2024?
Ontdek ze tijdens onze gratis Friday Session met Herman Maes op 24 mei.
Hoe zullen web analytics en data veranderen in 2024?
Welke trends zijn essentieel voor elke marketeer?
- De veranderingen in Google Chrome
- Cookieless feature zonder 3th party data
- 1st party data? Wat zijn creatieve voorbeelden?
- Wat is er aan het gebeuren binnen web analytics?
- Hoe kan ik het succes van mijn campagnes blijven meten?
- Alternatieven, server-side tracking,…
- Wat moet je als marketeer nu gaan doen met je online kanalen?
- En hoe zit dit met branding, seo,…
- Gratis event
- Vrijdag 24 mei 2024
- 14u - 16u30
-
Done by Friday
Vlaamsekaai 76
2000 Antwerpen - Q-Park Steendok
Herman Maes
Herman is een ervaren Digital Markteer en Privacy Officer. Daarnaast geeft hij ook les als docent bij Thomas More Mechelen (sinds 2017), als praktijkassistent bij UHasselt (sinds 2019) en als gastdocent in de postgraduaten Digital Business en HR bij KDG Hogeschool in Antwerpen.
Hij slaagt er als geen ander in om de noden van marketeers goed te begrijpen en deze te lijmen met de steeds complexer wordende (privacy)regels en technologische beperkingen.
Inspirerende workshops, exclusieve events & content voor marketeers.
Tijdens deze Friday Session brengen we een selecte groep marketeers samen die dezelfde interesse delen om een specifiek onderwerp te verkennen. Een uitgenodigde expert leidt de sessie en behandelt diepgaand specifieke topics. We beperken het aantal deelnemers tot maximaal 15 om de interactie te bevorderen. De uitnodigingen worden dus ook zorgvuldig verstuurd naar mensen waarvan we geloven dat het onderwerp relevant is voor hen. We proberen ook deelnemers uit verschillende sectoren te betrekken om zo geen directe concurrenten aan tafel te hebben.
(Uiteraard sluiten we af met een gezellige apero om het weekend goed te beginnen.)
Done by Friday is een dynamisch en innovatief reclamebureau dat zich richt op het creëren van impactvolle en memorabele campagnes.
Of het nu gaat om digitale marketing, merkstrategie of creatieve content, bij Done by Friday geloven we in de kracht van samenwerking en creativiteit om uw doelgroep effectief te bereiken en te overtuigen.
Onze aanpak is simpel: luisteren, begrijpen en omzetten in verstaanbare en efficiënte campagnes. Zo zorgen we ervoor dat uw boodschap niet alleen gehoord, maar ook onthouden wordt.
Deelnemen
Schrijf je in en neem gratis deel aan deze Friday Session op 24 mei 2024.